Jak postupovat při ztrátě vysvědčení
Na základě písemné žádosti žadatele o vydání stejnopisu za ztracené nebo zničené ročníkové vysvědčení nebo vysvědčení o maturitní zkoušce vyhotoví škola na základě údajů v příslušné dokumentaci „Stejnopis“.
Žádost je možné zaslat elektronickou poštou: reditelka@sos-start.cz
V žádosti uvede žadatel jméno a příjmení (za studia i současné), datum narození, obor studia, ročník, školní rok, své telefonní číslo a email.
Po vyhotovení dokumentu bude žadatel vyzván k zaplacení poplatku na účet školy 102939166/0300, do zprávy pro příjemce uvede „své jméno a příjmení a opis dokumentů“.
Za každý stejnopis (opis) vysvědčení je účtován poplatek ve výši Kč 100,-.
Dokument lze vyzvednout osobně v kanceláři ředitelky školy nebo může být žadateli zaslán poštou (k ceně budou připočteny náklady na poštovné dle platného sazebníku poskytovatele poštovních služeb).
Lhůta pro vyřízení žádosti je 30 dnů.
V Praze dne 1. 9. 2024
Mgr. Jana Novotná
ředitelka školy
Vytvořeno ve spolupráci s NetVison © 2025 Soukromá střední odborná škola START, s.r.o, Kontaktovat webmastera, Prohlášení o přístupnosti
ANTEE s.r.o. - Tvorba webových stránek, Redakční systém IPO